توسعه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان با سرعت پیش میرود / فعالیت گروههای جهادی موجب برکت برای جامعه است
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در دیدار با خیّرین حقوقی:
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در دیدار با مسئول گروه جهادی «آل یاسین» با سپاس از فعالیت گروههای جهادی، اقدامات آنان را موجب برکت در جامعه دانست و بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان با سرعت خوبی درحال پیشروی است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانیمهردر دیدار با مسئول «گروه جهادی آل یاسین»، ضمن سپاس از فعالیت نیروهای جهادی در مناطق محروم و ساخت و تعمیرات فضاهای آموزشی، گفت: تجربه بیش از دو دهه فعالیت جهادی خالصانه و همدلانه نتایج بسیار خوب و ارزندهای در برطرف کردن محرومیتها و مشکلات ناشی از بروز سوانح و بلایای طبیعی داشته که در حافظه مردم ماندگار است.وی انجام کارهای خیراندیشانه و جهادی رادر زمینه مدرسهسازی و آموزش کودکان و نوجوانان یک عمل برخاسته از اعتقاد پاک انسانی برشمرد و خاطر نشان کرد: ما با کمال افتخار حامی جهادگران عرصه آموزش هستیم، و چه بسا که آنان حامی و کمککار مجموعه نوسازی مدارس هستند، بهطوری که در بعضی مناطق صعب العبور این نیروها ی جهادی بودند که توانستند با تلاش شبانهروزی خود پروژه های آموزشی خوبی را به سرانجام برسانند.رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه امروز بیش از «مدرسهسازی» به فرهنگ مسئولیتپذیری اجتماعی و تعاون نیازمندیم، اقدامات انجام گرفته توسط گروه جهادی «آل یاسین» را شایسته تقدیر و موجب برکت برای جامعه دانست.رخشانیمهر با اشاره به این که در گذشته، کمبود مدرسه در استان سیستان و بلوچستان یک مشکل جدی بود، افزود: امروز توسعه فضاهای آموزشی در این استان با سرعت بسیار خوبی پیش میرود و دغدغهها تاحدود زیادی رفع شده است، اما آنچه باید بدان بیشتر توجه شود فعالیتهای فرهنگی، آموزشی و پرورشی است که گروه جهادی آل یاسین در این حوزه نیز کارهای ارزشمندی را انجام داده است.معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسهساز تأکید کرد: راهاندازی این قرارگاه موجب هم افزایی و تعاملات بیشتر گروههای جهادی با مجموعه خیّرین، نوسازی مدارس و بسیج سازندگی می شود که نتیجه آن ارتقای کارایی و عملکرد همه ما در خدمت به مردم به ویژه محرومان است.